ΑΦΙΕΡΩΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

‘’Έρχονται στιγμές, σαν και αυτή τώρα που σκέφτομαι να μιλήσω. Να σας πώ
το δικό μου βίωμα, την δική μου πορεία, το δικό μου ταξίδι, το δικό μου δρόμο
και την δική μου καθημερινή μάχη. Άλλες
φορές πάλι σωπάω και σκέφτομαι, ποίος θα ενδιαφέρεται να διαβάσει την δική μου
ιστορία και στην τελική αν θα ωφελέσει σε κάτι.
Μήπως θα αλλάξω εγώ την κοινωνία; Ίσως να βάλω ένα ακόμη λιθαράκι, ποτέ
δεν ξέρεις...


Ως γνωστό, στην Ελληνική μυθολογία ο Ερμής ήτανε ο θεός της επικοινωνίας και αυτός
που μετάφερε τα μυνήματα. Θα μπορούσα να άφησω το δικό μου όνομα, αφού το
βιβλίο αναφέρετε στην ζωή μου, αλλά θέλω ο χαρακτήρας να έχει ένα συμβολικό
όνομα, έτσι με αυτο τον τρόπο να περναεί και ένα αισιόδοξο μύνημα. Γι αυτό τον
λόγο ονόμασα τον εαυτό μου Ερμή (μύνημα, επικοινωνία, αγγελιαφόρο), και το
επώνυμο μου Ελευθερίου (ελέυθερα, χωρίς φόβο για αλλαγή) κατά της ομοφοβίας
στην Κυπριακή και Ελληνική κοινωνία.

Η ιστορία που αφηγούμαι στίς πιο κάτω σελίδες είναι αληθινή, βιωματική και
διαδραματίζετε σε Κύπρο και Αγγλία. Αυτό το μπλόκ το αφιερώνω με όλη μου την
αγάπη, σε όλα τα παιδία που χάσανε την μάχη με την ομοφοβία.’’

Βενιζέλος Σωκράτους

Copyright © 2011-2017 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.



Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#


Saturday 24 January 2015

Κεφάλαιο 2:Το αγοράκι με το ένοχο μυστικό








Κεφάλαιο 2:Το αγοράκι με το ένοχο μυστικό
 
Κύπρος αρχές δεκαετίας 1990
 
 
‘Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς, αγιασθήτω το όνομα Σου, ελθέτω η βασιλεία Σου, γενηθήτω το θέλημα Σου. Ως εν ουρανώ και επί της γης, τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον, και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών. Ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών,και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού..... ‘ σιγοψιθύρισα ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου, με τις παιδικές μου παλάμες ενωμένες να αγγίζουνε απαλά τα χείλη μου.
 




‘Θεέ μου, εψές πάλε στην τηλεόραση άκουσα να λαλούν, πώς άτομα που κλόνουντε ται ζούζουν τα σιέρκα τους πώς εν που τους άλλους. εν‘άρρωστα’, ‘ανώμαλα’ τζαι πόσο πολλά τα μισούν. Τους άκουσα να λαλλούν πόσο‘αηδιαστικά’ έν τούτα τα άτομα τζαι πώς θα κάφκονται αιώνια στην κόλαση. Η μάμα τζαι ο παπάς μου, απλά άλλαξαν κανάλι τζαι εν μου είπαν κάτι. Εφοήθηκα να τους ρωτήσω γιατί τούτα τα άτομα πάν στην κόλαση τζαι γιατί εν ‘άρρωστα’’

‘Θεέ μου, νομίζω είμαι τζαι έγω που τζίνο το πράμα...’

‘Πολλές φορές η μάμα τζαι ο παπάς μου θυμώνουν μου τζαι λαλούν μου να με κλόνουμαι. Είμαι τζαι εγώ που τους άλλους;’

‘Σε παρακάλω πάρα πολλά Θεέ μου, κάμε να φύουν μακριά ούλλες τούτες οι σκέψεις του σατανά. Έν τις θέλω, έρκουνται που μόνες τους μές στο μυαλό μου’

‘Αλήθκεια σου λαλώ, πίστεψε με! Πιστέυκεις με εσύ; Ένεν;’

‘Ακόμα τζαι όταν τζιμούμαι έρκουνται πάλε, μές στα όνειρα μου. Φοούμαι πάρα πολλά Θεέ μου. Σε παρακάλω, σε παρακαλώ πολλά εν τις θέλω τούτες τις σκέψεις, εν θέλω να με μισήσουν οι γονείς μου. Φοούμαι ότι με μισούν οι συμμαθητές μου. Μου λαλούν μερικές φορές ότι είμαι που τους άλλους. Είμαι που τους άλλους; Εκαταλάβαντο ότι είμαι ‘άρρωστος’; Γιάνε με! Κάνε με να γίνω καλά. Θέλω να γίνω τζαι εγώ όπως ούλλους τους άλλους. Εν θέλω να πάω στην κόλαση! Σε παρακαλώ πολλά Θεέ μου.’

‘Δι'ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ημάς. Αμήν’
Κεφάλαιο3:Οι Barbies της αδελφής μου και εγώ
Copyright © 2015 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#


No comments:

Post a Comment